.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خبر داد؛
هیات تجاری 120 نفری ایتالیایی در راه مازندران + جزئیات برنامه
شمال نیوز: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مازندران از حضور هیأت تجاری 120 نفره ایتالیایی در استان خبر داد.
هیات تجاری 120 نفری ایتالیایی در راه مازندران + جزئیات برنامه

شمال نیوز: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مازندران از حضور هیأت تجاری 120 نفره ایتالیایی در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مهدی رازجویان امروز در گفت‌وگو با فارس، گفت: یک هیأت اقتصادی از کشور ایتالیا به سرپرستی «چری شولی» استاندار استان «مارکه» ایتالیا به‌منظور گسترش مراودات تجاری در مازندران حضور می‌یابند.

رازجویان اظهار کرد: از برنامه‌های این هیأت تجاری 120 نفره، دیدار با استاندار و معاونان، بازدید از ظرفیت‌های اقتصادی و علمی مازندران، برگزاری نشست دو جانبه با حضور فعالان و تجار دو کشور و انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری در بخش‌های مختلف بوده و از مهم‌ترین برنامه‌های حضور این هیأت نیز امضای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی فی‌مابین شهرستان ساری و شهر «آنکونا» ایتالیا است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مازندران با بیان اهمیت و ضرورت گسترش روابط با کشورهای مختلف دنیا بر لزوم تعامل همه‌جانبه فعالان اقتصادی و مدیران سازمان‌های مربوطه در این سفر تأکید کرد و گفت: این هیأت از تاریخ 22 الی 25 تیرماه در استان حضور یافته و حضور فعال خبرنگاران و فعالان رسانه‌های گروهی برای پوشش‌دهی برنامه‌های حضور این هیأت مورد انتظار است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 17 تير 1395
میان و کلی خرج می زارن رو دست استان بعد هم میرن،مگه تفاهم نامه دردی دوا می کنه؟؟؟ در حالی که اگه یه هیاتی از استان بره به کشوری دیگه یه آب معدنی مجانی هم نمیدن دستشون
کامران 18 تير 1395
ساری چی داره، باید بیان آمل
123 18 تير 1395
این که اقتصاد مازندران در بحران به سر میبرند ولی بدنبال بازار گرمی برای تجار کشورهای دیگر هستند .رفع بیکاری و تحول اقتصادی ورونق بازار و روشن شدن موتور تولید صنایع از اوجب واجبات است .مازندران چه چیزی برای عرضه دارد .کمی فکر وکمی درنگ کنید
مهندس علی 18 تير 1395
مانع از سرمایه گذاری ایرانی ها در مازندران نباشبد ، ایتالیائی ها پیشکش .
علی 18 تير 1395
ان شاء الله به سلامتی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.